Selv om jeg ikke har en billed-agtig uddannelse, så kan jeg lide at lave små billeder, Logo's .
Her er et par stykker som næsten er tegnet helt fra bunden. Det er nok ikke mesterværker, men jeg syns selv at de er pæne.
True_Support.png
Dette er et logo til support-gruppe jeg havde hos truebook.org, men der er jeg ikke ret meget mere, så hvis der er nogen der laver support, må i gerne bruge det, bare i husker hvor det kommer fra

Hver eneste prik er tegnet i hånden, så det kommer til at se organisk ud.?-tegnet er lavet i 3 lag og der er 3 lag med skygger. ellers fik jeg ikke et resultat, jeg kunne være tilfreds med.
Ren jord.png
Jeg fandt jordkloden i google og så gik jeg i gang ned at rette farverne på land og vand, så tegnede jeg børsten , i meget stor forstørrelse, for jeg er ikke så sikker på hånden, når jeg tegner med musen. Til sidst lavede jeg nogle klatter i lidt forskellige farver og lagde dem ovenpå hinanden. Denne tegning blev til skummet som jeg kopierede og brugte som pensel.
Selv om andre kan lave noget der meget flottere ved bare at tegne i hånden, jeg hygger jeg mig med mine logo's
Mvh.
Dudo