En af de ting jeg skal have hjælp til, er at gøre reglerne mere runde og venlige.
Jeg ønsker ikke at skrive: "Det er forbudt at..." Jeg vil hellere lave en liste med anbefalinger og vi ønsker ikke.
Hovedtanken er at der skal være plads til at være lidt vild, men ikke så meget plads til at kritisere og begrænse hinanden.
Jeg vil også selv kunne bande lidt en gang imellem, men de helt vilde indlæg, har Brokke-forum, under Diverse, hvor man kan lufte ud "for fuld musik". For min skyld, må man også gerne være Off topic, en gang i mellem, hvis det på en eller anden måde hænger sammen med det er bliver diskuteret.
Husk også at jeg har skrevet reglerne i en små-paranoid fase og det afspejles i alle de frygtelige ting, som jeg forventer kan ske

. Og hvad angår de "negative" diskussioner, så tænkte jeg på en bestemt person.
Jeg vil prøve at lave en kortere liste og samle nogen ting i samme sætning.
De regler vi kasserer bliver røde osv.
Hvis jeg laver alle numrene om, mens vi diskuterer reglerne, går der først koks i systemerne

Vi kunne starte med at tage de lister ud som hedder D,E og F, da de er skrevet til redaktørerne.
Personligt hader at andre hellere vil rette stavefejl, end forstå det jeg skriver. Man kunne anbefale/indføre end standard:
"havd = hvad? " og anbefale brugere der ikke ønsker at blive rettet, at de skriver det i deres signatur.
En anden mulighed er at lave en tråd til hvert emne, så man kan byde ind, der hvor man har noget at sige.
Livet har så mange muligheder

Mvh.
FAF_admin.