Frit Autisme-Forum

Mødested for autistisk kultur
Dato og tid er 25 maj 2018 12:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Snakkesalig
Brugeravatar

Geografisk sted: 2830 Virum
Dokumentar om det profitable samarbejde mellem medicinalindustrien og psykiatrien. Tak til uploader(Morten Wilder) og de hyperaktive brugere i Facebookgruppen "Oplysning til det Danske folk" for megen spændende og tankevækkende information og denne video.

Med Danske undertekster, hvor der tales andet end, dansk.

Selvfølgelig er der nogen der har brug for den hjælp, som medicin kan give. Det skal man ikke se bort fra.

Hvis man ser dokumentaren, er der eksempler på at børn er blevet bortført og tvangsmedicineret, uden at forældrene fik noget at vide på basis af et spørge-skema. Efterhånden som filmen skrider frem er der mange oplysninger om samarbejdet imellem medicinindustrien , psykiatere og staten( i USA). Men det er ikke meget bedre i Danmark, vi er bare nogle få år bagud.

Man skal ikke være sart for at se denne video, for det er ganske uhyggelige sager den afslører.

Man skal kun have tillid til autoriteter, hvis de er det værd.

Alle mennesker har problemer og bliver glade, triste, bange og trætte. Det er efterhånden blevet sådan at, hvis man ikke er lykkelig hele tiden, så er man "syg" og skal have piller der skjuler problemet.

På et tidspunkt blev jeg sendt til en psykiater af min læge og bad om at få terapi, fordi jeg ville arbejde med mine depressioner og løse problemerne.

Det måtte jeg ikke få, før jeg havde taget stærk psykofarmaka i mindst en måned. Jeg tog pillerne én dag, så fik han dem tilbage, med besked om at han kunne spise dem selv, hvis han syntes de var så gode, for jeg ville ikke have dem. Jeg gik direkte i selvmords-mode og mine venner måtte holde øje med mig i 6 timer, fordi jeg ville springe ud fra 5.

Siden har jeg søgt og fundet andre løsninger.

Mvh.
A.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]