Frit Autisme-Forum

Mødested for autistisk kultur
Dato og tid er 21 okt 2018 18:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Let øvet

Hihi,

nu har Enhedslisten fundet på at vi skal have fri hash. det blived deft. Så skal jeg ryge en hel masse og skrive sjove indlæg her i forum. :P

Se selv: Enhedslisten foreslår fri hash

hej hej
D.

Godkendt

Geografisk sted: Fyn
Jeg må indrømme at jeg er totalt uforstående overfor lovliggørelsen af det.
Forestiller man sig at hvis det er lovligt vil narkomaner pludselig have råd til at købe det og derfor ikke skylde penge til højre og venstre og ende med slåskampe fordi de ikke kan betale pengene tilbage?
Eller forestiller man sig at vi alle vil blive hippier og blive så lykkelige fordi vi er skæve at vi ikke længere har et behov for at slås?
De fleste situationer jeg kender til hvor det hele er gået over gevind er altså ikke fordi det er ulovligt, men fordi folk skylder penge. Så må man vel også sige at problemet med kriminaliteten skal løses ved at man skal give tilskyd til narkomaner så de har råd til at dyrke deres afhængighed.
Eller forestiller man sig at fordi den er lovlig kan alle narkomaner bare dyrke sit eget?
Hvad er det helt præcis man forsøger at løse? Og hvordan pokker bliver det løst ved en lovliggørelse?
Tror man folk vil kede sig over det fordi det er lovligt og så holde op med at tage det? For så burde vi vel heller ikke have alcoholikere eller rygere.
For mig virker det mere som om at partier der går ind for lovliggørelsen forsøger at få nogle stemmer ind fra folk der er afhængige af stoffet, da disse mennesker ikke behøver at frygte politiet.

Ikke for at ramme nogen eller noget, men sådan ser det ud her fra :I

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]